Termeni și condiții ale magazinului online www.kondela.ro

De compania KONDELA S.R.L, cu sediul în Oradea, Str. Augustin Maior, Nr.7, România, Nr.reg.com. J02/2039/2018, C.I.F: RO40240495

I. Termeni și Condiții

Noi vrem ca experiența ta să fie placută și simplă până la capăt. Termeni și condiții este instrumentul care ne ghidează activitatea în ceea ce privește Procesul de vânzare pe site-ul www.kondela.ro, Politica de Returnare, Garanție și Service, Cesionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă - Jurisdicția, Forța Majoră și Datele cu caracter personal.

În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:

Cumpărător

- Persoană, Firmă, Companie sau Altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).

Vânzător

- Magazinul www.kondela.ro înscris în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor, după cum urmează:

Produse și Servicii

- Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin mobilier, accesorii birou și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.

Comandă

- Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Contract

- O comandă validă, confirmata de către Vânzător.

Specificații

- Toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.

I. Procesul de vânzare pentru site-ul www.kondela.ro Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).

Obiectul Contractului

- Îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Comanda Clientului

- Clientul se înregistrează în kondela.ro pe baza unui user și a unei parole unice, selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online www.kondela.ro, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” În „Coșul meu”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda". Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.

Prețul Contractului

- Îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.

Modalități de plată

- Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, funcție de opțiunea clientului: ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător); numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.

-Pentru o comandă individuală, este necesar să plătiţi un avans de 10% din sumă. După achitarea avansului, comanda dvs. va fi dată în producţie.

Livrarea Produselor

- Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Încercăm întotdeauna să oferim cele mai actualizate și fiabile informații despre disponibilitatea produselor noastre și timpul estimat de livrare, dar aceste informații sunt doar cu titlu informativ. După finalizarea comenzii, vă vom informa prin e-mail sau SMS despre timpul estimat de primire a produsului. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

- În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).

Pentru conciliere internă Gratuită, vă rugăm să ne scrieți la adresa [email protected]  și ne angajăm să vă răspundem în maxim 24 de ore la solicitarea dumneavoastră.


II. Politica de returnare pentru site-ul www.kondela.ro

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Livrarea și transportul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare și transport al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: [email protected]  . În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email: [email protected].


III. Garanție și Service

1. Vânzătorul asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Legea nr. 608 din 31 octombrie 2001 privind evaluarea conformității produselor, publicată în Monitorul Oficial cu numărul 712 din data de 8 noiembrie 2001, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.

2. Vânzătorul se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului www.kondela.ro și cu calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului www.kondela.ro sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind acel produs neconform. Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele - la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

3. Vânzătorul acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: mobilier și decorațiuni - 24 luni (pentru deficiențe calitative). Dacă durata medie de utilizare a produselor este mai mică de 24 de luni, garanția se reduce la durata de utilizare. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.

4. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 15 de zile.

5. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit. Informații suplimentare cu privire la durata de utilizare a produselor puteți găsi în Ghidul de Întreținere și Utilizare.

6. Transportul și montajul produselor de către Vânzător la sediul indicat de Cumpărător nu fac obiectul facturii ce conține produsele și nu sunt incluse în prețul plătit de Cumpărător. Tarifele serviciilor sunt afișate pe site-ul Vânzătorului, www.kondela.ro. În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală pentru comenzile expediate cu echipa internă de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.

7. Încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mișcarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. După efectuarea montajului și instalării și după efectuarea reglajelor la sertare și uși, confirmate de Cumpărător prin semnătură, Vânzătorul nu mai are nicio obligație privind repetarea acestor servicii. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe polița este de 7kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor, toate acestea produse în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.

8. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.

9. În accepțiunea părților, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat că un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale Municipiului București de la sediul social al Vânzătorului sau Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, conform cu legislația în vigoare în România.

10. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
- dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
- tăierea sau zgârierea materialelor;
- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
- folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
- așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
- folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
- dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);
- udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);
- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
- roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

11. Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea tapițeriilor la mobilierul tapițat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu săriți, nu vă aruncați, nu vă așezați pe brațe, nu trageți de perne, nu împingeți, ci ridicați-o de la bază. La montarea picioarelor canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele apoi se va așeza în poziție ridicând-o.
- ștergeți săptămânal canapeaua cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine (stofa);
- hidratarea pielii se face la fiecare 2 luni cu soluții speciale încercate în prealabil;
- nu expuneți produsele la radiații solare directe;
- păstrați produsul în limite normale de umiditate și temperatură;
- după ce ați probat soluția de curățare, curățați fără să frecați, treceți ușor cu cârpa;
- urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă anterior;
- probați curățarea urmelor vizibile cu o gumă de șters creionul;
- urmele de gumă de mestecat se îndepărtează râcâindu-le cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon;
- tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate;
- saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față. Excepție fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singură parte, care se vor răsuci lunar în același plan;
- recomandam așezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapițate care să permită aerisirea.

Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.


IV. Cesionarea și Subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.


V. Forță majoră

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.


VI. Legea aplicabilă - Jurisdicția Informare

Site-ul www.kondela.ro este proprietatea companiei KONDELA S.R.L, cu sediul în Oradea, Str. Augustin Maior, Nr.7, România, Nr.reg.com. J02/2039/2018, C.I.F: RO40240495 ce poate fi contactată la adresa de email: [email protected] 

În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile www.kondela.ro disponibile online, ne puteți contacta la telefon +40 31 630 1396, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 - 18:00.

Prin utilizarea site-ului www.kondela.ro și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul www.kondela.ro se supune legilor din România.

Vânzătorilor va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să le semnalați orice potențială eroare la Relații Clienți: [email protected] 

CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente .


Descrierea serviciului

www.kondela.ro a fost realizat pentru a oferi servicii de informare, în mod gratuit, asupra produselor și serviciilor practicate de www.kondela.ro, tuturor celor care accesează www.kondela.ro. Alte servicii care vor fi implementate, în timp, în cadrul site-ului sunt supuse acelorași condiții, în afară de cazul în care acestea nu au condiții de folosire distinct formulate. Utilizatorii au acces gratuit la serviciile www.kondela.ro. www.kondela.ro își rezervă dreptul de a restricționa utilizarea oricărui serviciu al site-ului în interes comercial. Prin utilizarea www.kondela.ro sunteți de acord să nu folosiți niciun sistem automat, care accesează site-ul într-o manieră care trimite mai multe mesaje de cereri site-ului www.kondela.ro într-o perioadă de timp, rezonabilă pentru ca o persoană să poată să utilizeze această convenție. www.kondela.ro poate derula în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de www.kondela.ro nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și poate fi schimbat oricând fără a necesita anunțarea prealabilă.


Drepturi de autor

Conținutul site-ului este proprietatea www.kondela.ro și a companiilor partenere care vor fi citate ca sursă de conținut și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al www.kondela.ro. În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut de pe www.kondela.ro, ne puteți contacta pe adresa [email protected]  www.kondela.ro își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului, în orice moment. www.kondela.ro își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din acest site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. Astfel, în zonele din site care permit adăugarea conținutului de către utilizatori, respectiv zona de comentarii, aceștia vor introduce pe site doar conținut legal și moral, iar deținătorul își rezervă dreptul de a modera / cenzura comentariile.


Date cu caracter personal


1. Prelucrarea datelor


a. Temeiul prelucrării este constituit de:
- relațiile comerciale de tipul comerciant / cumpărător, precum și de toate obligațiile legale ce derivă din acest raport;
- consimțământ liber exprimat privind scopurile definite ale prelucrării.

În scop contractual, putem transfera date dintre entitățile afiliate (magazine www.kondela.ro). Toate entitățile afiliate îndeplinesc criteriile de conformitate cu Regulamentul 2016/679/UE. Contractual, datele sunt prelucrate de către partenerii noștri (furnizori de servicii ecommerce, furnizori de servicii de e-mail marketing, furnizorii de servicii publicitare).

b. Consimțământul dumneavoastră informat, liber, exprimat în mod clar, este acordat societății noastre în scopurile de:
- marketing direct;
- informare generică privitoare la oferte și promoții;
- informare privind actualizările de stocuri, destocări sau eliminare din stoc;
- informare asupra actualizărilor de politici de vânzare ori privind datele dumneavoastră;
- newsletter cu caracter publicitar.

Datele furnizate în baza unui raport comercial (act de vânzare-cumpărare) vor fi stocate în conformitate cu legislația națională aplicabilă. Datele furnizate în baza consimțământului pentru scopurile definite la ii. vor fi prelucrate până la momentul în care veți decide să solicitați ștergerea acestora ori vă veți exercita alt drept legal garantat. Perioada generală de retenție este de 15 ani.


2. Drepturi

În conformitate cu prevederile regulamentului 2016/679/UE, în calitate de subiect de date, aveți următoarele drepturi:

a. Dreptul de acces
Înseamnă că aveți dreptul de a obține o confirmare/infirmare din partea noastră că prelucram sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care acestea sunt prelucrate.

b. Dreptul la portabilitatea datelor
Se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator (controlor, procesator), dacă acest lucru este fezabil și rezonabil din punct de vedere tehnic. Dreptul la portabilitatea datelor este aplicabil în măsura în care dumneavoastră / persoana vizată ați oferit operatorului datele dumneavoastră personale.

c. Dreptul la opoziție
Vizează dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale. Totuși, în cazul în care există o justificare legală privind prelucrarea, care prevalează intereselor și drepturilor garantate prin acest drept, ori există un interes public ori scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept.

d. Dreptul la rectificare
Se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte ori care conțin inexactități sau care nu sunt actuale. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.

e. Dreptul la ștergerea datelor ("de a fi uitat")
Înseamnă că aveți dreptul de a solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; vă retrageți consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; Acest drept nu este unul absolut și se supune reglementărilor și legilor interne din România, fiind cazuri în care acesta nu poate fi exercitat (exemplu: prelucrare de date în temei contractual și din motive economico-financiare);

Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat de către dumneavoastră, în cazul în care persoana contestă exactitatea datelor, datele sunt obținute ilegal sau nu mai sunt necesare scopului în care au fost colectate. Restricționarea pentru inexactitate se realizează pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor; restricționarea datelor înseamnă marcarea acestora și neutilizarea viitoare.

Prin prelucrarea datelor personale ce vă aparțin, societatea noastră și afiliații noștri nu realizează activități de profilare, în sensul regulamentului 2016/679/UE. Toate datele personale prelucrate de către societatea noastră sunt deținute legal, iar prelucrarea se realizează într-un mod transparent, ce permite persoanei vizate exercitarea drepturilor sale legal garantate.

Pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră, vă puteți adresa în scris, la adresa De compania KONDELA S.R.L, cu sediul în Oradea, Str. Augustin Maior, Nr.7, România, Nr.reg.com. J02/2039/2018, C.I.F: RO40240495, printr-o cerere semnată în care să menționați solicitările dumneavoastră. Cererea poate fi înaintată și prin poșta electronică la adresa de e-mail: [email protected]  . De la momentul primirii cererii, societatea noastră va formula un răspuns în termen de 30 de zile. În cazul în care există suspiciuni rezonabile privitoare la persoana care a trimis cererea, putem face demersuri pentru clarificare și confirmare că cererea a fost transmisă de persoana vizată.

Plângeri referitoare la prelucrarea datelor personale pot fi adresate Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, detalii suplimentare la www.dataprotection.ro.

Dacă doriți mai multe informații privitoare la Regulamentul 2016/679/UE puteți accesa următoarea adresă web: dataprotection.ro.


Utilizarea cookie-uri

Site-ul www.kondela.ro foloseşte Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de Google. Google Analytics foloseşte “cookies”, care sunt fişiere text plasate în computer, pentru a ajuta site-ul să analizeze modul în care utilizatorii îl folosesc. Informaţiile generate de cookie-ul cu privire la utilizarea de către dvs. a site-ului (inclusiv adresa dvs. IP), vor fi transmise şi stocate de Google pe serverele din Statele Unite. Google va folosi aceste informaţii în scopul de a evalua utilizarea de către dvs. a site-ului www.kondela.ro, întocmirea rapoartelor de cercetare ale site-ului pentru operatorii de site şi furnizarea de alte servicii legate activitate şi de utilizarea internetului pe www.kondela.ro . Google poate transfera aceste informaţii unor terţe părţi, în cazul în care acest lucru este solicitat prin lege, sau în cazul în care terţe părţi afectează procesul de informaţii cu privire la numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date deţinute de către Google. Aveţi dreptul să refuzaţi utilizarea de cookie-uri prin selectarea setărilor corespunzătoare în browser-ul dvs., cu toate acestea, vă rugăm să reţineţi că, dacă realizaţi aceste setări este posibil să nu puteţi avea acces la funcţionalitatea deplină a site-ului www.kondela.ro . Prin utilizarea acestui site web, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor personale de către Google în modul şi în scopurile menţionate mai sus.


Returnarea produselor:

La livrarea produselor comandate, Cumpărătorul va verifica starea generală a coletului prezentat de curier, având posibilitatea formulării de obiecţii cu privire la îndeplinirea mandatului curierului, înainte de a semna de primirea bunurilor. Reclamaţiile cantitative şi calitative care nu ţin de condiţiile de garanţie şi care sunt efectuate după primirea produselor şi plecarea curierilor nu se vor lua în considerare. Împreună cu produsele comandate vor fi predate întotdeauna toate accesoriile produsului şi toate documentele legale în original. Clientul va sesiza în scris orice lipsă al accesoriilor sau al documentelor, în momentul primirii.

În momentul acceptării Produsului spre a fi predat Cumpărătorului intră în vigoare Contractul de vânzare cumpărare încheiat de părţi şi se naşte obligaţia în sarcina Cumpărătorului de a achita contravaloarea facturii fiscale emise de Vânzător.

Curierul partener al Vânzătorului, sau consultantul de vânzări va condiţiona predarea Produselor de achitarea integrală a sumei facturate de Vânzător. Atât curierul, cât şi consultantul de vânzări va avea dreptul de a refuza predarea Produsului în cazul în care Cumpărătorul nu dispune sau refuză predarea sumelor facturate. În cazul în care din motive ce ţin de culpa Cumpărătorului, acesta din urmă nu plăteşte preţul facturat în termenul de două zile lucrătoare de la prima prezentare pentru predare, contractul se reziliează de drept, Cumpărătorul în culpă fiind obligat la suportarea cheltuielilor de transport ocazionate de livrarea Produselor comandate de el.

Produsele livrate vor fi acceptate de Cumpărător atunci când acestea sunt conforme cu caracteristicile tehnice menţionate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă ca Produsele livrate nu sunt conforme caracteristicilor tehnice comandate, atunci Vânzătorul va avea obligaţia de a îndeplini livrarea unui Produs conform comenzii lansate într-un termen maxim care nu poate depăşi termenul de execuţie al Comenzii, fără ca acest lucru să genereze Cumpărătorului obligaţii legate de eventualele costuri ale acestor operaţiuni.

Semnătura de recepţie de pe factură sau documentul de însoţire a mărfii certifică acceptarea de către Cumpărător a produselor, cantitativ şi calitativ, precum şi a prezentelor condiţii de vânzare. Pentru orice diferenţă calitativă sau deficienţă cantitativă se va întocmi un proces verbal de constatare între delegatul Vânzătorului şi Cumpărător, ce va fi semnat de către ambele părţi.

Conform prevederilor Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, Cumpărătorul persoană fizică are dreptul ca în termen de 10 zile de la livrarea produselor să denunţe unilateral Contractul în condiţiile normei legale menţionate, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală scrisă, (document semnat de Cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) preţul Contractului, condiţionat de returnarea bunurilor în stare intactă. În condiţiile legii, costurile de returnare al produselor îi incumbă Cumpărătorului, Vânzătorul având dreptul să solicite daune interese de la Cumpărător, atunci când consideră ca acţiunile acestuia au fost cu rea intenţie.

Pentru a fi returnate produsele achiziţionate prin intermediul siteului, Consumatorul trebuie să completeze formularul de returnare a produsulelor, pe care îl va include în coletul de returnarea produselor care se va expedia pe costuri proprii ale Cumpărătorului la adresa Vânzătorului. La recepţia coletului consultanţii de vânzări Impar vor verifica toate datele completate de Cumpărător şi va transmite o notificare prin email către Cumpărător în care se va menţiona starea produselor returnate, anexând inclusiv planşa foto în cazul unor deficienţe ale produsului returnat.

Reprimirea Produselor returnate este condiţionată de ajungerea acestora în formă intactă, într-un ambalaj adecvat retransmiterii, cu formularul de returnare semnat şi ataşat. Coletele astfel împachetate vor fi expediate pe adresa sediului firmei:

KONDELA s.r.o., "RETURNAREA MĂRFURILOR", Závodná 459, 027 43 Nižná, Slovakia

Nu se vor accepta produsele la retur care:
- au fost expediate la o altă adresă decât cea indicată mai sus,
- au fost returnate fără ambalajul original,
- au fost returnate cu piese lipsă,
- au fost returnate cu deficienţe estetice sau funcţionale,
- au fost transmise fără ca formularul de returnare să fie completată.

Cele 30 de zile de rambursarea contravalorii produselor returnate curg din momentul în care coletul cu produsul intact însoţit de formularul completat de denunţare unilaterală a contractului, ajunge în posesia Vânzătorului la sediul social. Verificarea coletului retransmis se va face de către consultanţii de vânzări Impar în prezenţa curierului.

Dacă se constată urme de uzură, zgârieturi, loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrităţii, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme şi o copie va fi înmanata curierului.

Coletele vor fi desfăcute şi verificate produsele din conţinutul acestora, pentru a compara starea în care acestea au fost retransmise şi starea în care acestea au ajuns în posesia Vânzătorului. În cazul în care se va constata că Produsul ajuns în posesia Vânzătorului prezintă deosebiri faţă de starea descrisă şi declarată a Produsului de către Cumpărător, returul va fi refuzat de Vânzător. Cumpărătorul va fi notificat de această situaţie în termen de 48 ore de la livrarea coletului la sediul Vânzătorului şi va avea opţiunea de a alege între păstrarea Produsului cu obligaţia adiacentă de suportarea tuturor costurilor de transport, sau de a renunţa la Produs şi suportarea costurilor reparaţiilor sau a readucerii Produsului în stare iniţială, când acest lucru este posibil.