Returnarea mărfurilor

Aveţi dreptul de a rezilia contractul de cumpărare în termen de 14 zile fără a menţiona motivul. Termenul de reziliere al contract se scurge în 14 zile din data în care Dvs. sau o persoană terţă desemnată de Dvs., cu excepţia transportatorului, aţi preluat marfa.

În cazul rezilierii contractului de cumpărare vă vom restitui toate plăţile efectuate în legătură cu încheierea contractului de cumpărare, în special preţul de cumpărare, inclusiv costurile de livrare al mărfurilor la Dvs. Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare dacă aţi ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard pe care o oferim şi nici costurilor pentru servicii suplimentare, dacă au făcut obiectul contractului şi dacă a avut loc furnizarea lor integrală.

Plăţile vă vor fi returnate fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în cel mult 14 zile de la data la care vom primim notificarea Dvs. de reziliere a acestui contract de cumpărare. Returnarea acestora va fi realizată în acelaşi mod pe care l-aţi folosit pentru plata Dvs., cu excepţia cazului în care aţi acceptat explicit o altă metodă de plată, fără a percepe comisioane suplimentare.

Plata pentru mărfurile achiziţionate vi se va restitui numai după livrarea mărfurilor returnate înapoi la adresa noastră sau după prezentarea unui document care dovedeşte returnarea mărfurilor, în funcţie de ceea ce sa va întâmpla mai repede.

Trimiteţi-ne înapoi mărfurile în cel mult 14 zile de la data exercitării dreptului de reziliere a contractului. Termenul este considerat a fi îndeplinit dacă returnaţi mărfurile înainte de scurgerea termenului de 14 zile. Costurile directe de returnare a mărfurilor sunt suportate de Dvs.

Vă atenţionăm că, în cazul rezilierii contractului de cumpărare, sunteţi responsabili pentru orice reducere a valorii mărfurilor datorată manipulării acestora în perioada de la livrare până la momentul returnării într-o altă modalitate decât cea necesară pentru a determina natura, proprietăţile şi funcţionalitatea mărfurilor.

Procedura de reziliere a contractul de cumpărare

Client înregistrat:

Dacă sunteţi înregistrat în magazinul nostru online, puteţi completa rezilierea contractului după ce v-aţi conectat la magazinul electronic www.kondela.ro direct în profilul Dvs. prin fila „Returnarea mărfurilor”.

După ce faceţi click pe tasta „Adăugare reziliere contract“, este necesar să completaţi datele în formularul electronic (prenume, nume, adresă, e-mail, număr de telefon). Din lista comenzilor Dvs. selectaţi mărfurile necesare, care fac obiectul rezilierii contractului de cumpărare. De asemenea, precizaţi motivul returnării.

După trimiterea formularului veţi primi Dvs. şi magazinul online www.kondela.ro un e-mail de notificare, în care vă vom informa despre înregistrarea rezilierii contractului. În plus, rezilierea contractului de cumpărare va rămâne în profilul Dvs., oricând vă veţi putea întoarce la aceasta.

Client neînregistrat:

Dacă nu sunteţi înregistrat în magazinul nostru online, ne puteţi informa despre decizia Dvs. de a rezilia contractul de cumpărare printr-o declaraţie clară, cum ar fi o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. Adresaţi scrisoarea către:

TEMPO KONDELA MOBILA SRL, "RETURNAREA MĂRFURILOR", Oradea, Str. Augustin Maior, 7, Cod Poștal 410603

Dacă decideţi să trimiteţi rezilierea prin e-mail, trimiteţi-o la adresa:

[email protected]

În acest scop puteţi utiliza formularul model pentru rezilierea contractului de cumpărare care este ataşat la condiţiile comerciale şi de reclamaţie. Dacă veţi utiliza această opţiune, vom confirma fără amânare prin e-mail acceptarea rezilierii contractului de achiziţie, resp. pe un alt suport durabil.

Termenul de reziliere al contractul de cumpărare este menţinut dacă trimiteţi o notificare privind exercitarea dreptului de reziliere al contractului de cumpărare înainte de expirarea perioadei de reziliere a contractul de cumpărare.

Formular de retur

(completați și trimiteți acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contract conform Legii nr. 102/2014 Coll.)

Către: De compania TEMPO KONDELA MOBILA SRL în Nădlac, Str. Independenței, Nr.114, România

Nr.reg.com. J02/2039/2018, C.I.F: RO40240495,

Adresă și adresa de corespondență:

TEMPO KONDELA MOBILA SRL, Ltd., Email: [email protected], Telefon: +40 757535281.

Declar (*) că retrag / retrag (*) din contractul de cumpărare pentru aceste bunuri / de la

contracte de servicii (*): ..............

Data ordinului / data primirii (*): ..............

Număr comandă / factură: ...............

Număr cont: ..............

Semnătura consumatorului (*) (numai dacă acest formular este prezentat pe suport de hârtie) ..........................

Data ..................

(*) Se elimină dacă nu se aplică.

PRODUSELE SE EXPEDIAZĂ LA ADRESA:

Localitatea : Oradea

Str. Augustin Maior, 7

Cod Poștal 410603

Persoana de contact:

Aurica Szabo 0770 940 749

 

Procedura retur produsele.
Produsele cumpărate din magazinul www.kondela.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice, prin completarea Formularului de Retur afișat pe site la sectiunea ....................., atasat in e-mailul de confirmare comandă, în e-mailul ”Marfa a fost expediată către dvs” sau solicitat la Serviciu Clienți.
Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării produsului în cazul în care produsul a fost achiziționat de pe www.kondela.ro;
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dvs.

Condițiile referitoare la produsul returnat:
Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat:
Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garanție;
Produsul trebuie să fie returnat in condiții de siguranță, pe cât posibil în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport.

Produse care nu sunt acceptate la retur:
Produse montate si demontate, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice in primele 48 de ore de la recepționarea produsului).
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Colete expediate cu taxa de ramburs.

In cât timp vă vom restitui suma aferentă returului?
Rambursarea sumelor pentru returul online se va face în cel mult 14 zile de la data la care TEMPO-KONDELA MOBILA intră în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care TEMPO-KONDELA MOBILA este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare:
Toate costurile de returnare sunt suportate de către dvs.
Alegerea firmei de curierat privind returul produselor vă aparține.

Avantajele noastre

95% din produse disponibile pe stoc în depozitul central

95% din produse disponibile pe stoc în depozitul central

Aflați mai multe
Peste 700 Ron transport este gratuit

Peste 700 Ron transport este gratuit

Aflați mai multe
Condiții de returnare a mărfurilor în termen de 60 de zile

Condiții de returnare a mărfurilor în termen de 60 de zile

Aflați mai multe
Garanție de rambursare 100%

Garanție de rambursare 100%

Aflați mai multe
  • Limbă
  • Produse care vă așteaptă în comparație: Comparaţie

    Centre de preferințe pentru cookie-uri

    • Confidențialitatea dvs
    • Cookie-uri strict necesare
    • Cookie-uri de performanță
    • Cookie-uri funcționale
    • Cookie-uri de marketing