Cum să faci cumpărături

Ați decis să faceți o cumpărături la noi și doriți să știți cum funcționează acest proces? Consultați instrucțiunile clare despre cum să faceți acest lucru!

 

Dacă știți exact ce produse doriți să cumpărați, vă recomandăm să utilizați căutarea din partea de sus a paginii, în câmpul de căutare cu o lupă. Apoi introduceți doar numele produsului și faceți clic pe lupă. Caseta de căutare va sugera automat produse care pot fi asociate textului introdus.

desktop-ro-search.png

Dacă nu știți cu exactitate cum se numește produsul dorit și doriți doar să alegeți unul, mutați cursorul mouse-ului în fila „Mobilier” (în partea de sus a paginii) și selectați categoria în care se află produsul pe care îl căutați. Apoi alegeți produsul care vă interesează.

desktop-ro-menu.png

 

 

Dacă ați selectat deja produsele și doriți să le cumpărați, apăsați butonul „Adăugați în coș”. Produsele sunt adăugate automat în coșul de cumpărături, al cărui conținut îl puteți vedea în partea dreaptă de sus a paginii. Faceți clic pe pictograma coș pentru a vizualiza conținutul lui.desktop-ro-add-to-cart.png

 

 

Coșul afișează în mod clar o listă de produse pe care doriți să le cumpărați. Puteți modifica cantitatea produselor în fereastră cu numărul de piese sau puteți șterge complet produsul din coș cu pictograma încrucișată.

desktop-ro-cart-cancel.png

Sub denumirea produsului pe care ați decis să îl cumpărați, puteți vedea și disponibilitatea stocului sau data preconizată pentru ajungerea în depozitele noastre.

desktop-ro-cart-availability.png

Dacă îndepliniți condiția pentru transportul gratuit, această informație va fi afișată în coș. În caz contrar, plătiți pentru expediere conform listei de preț curente.

desktop-ro-cart-transport.png

Câmpul „Spațiu cod de reducere” poate fi utilizat numai dacă aveți un cod de reducere valid. Pentru a obține reducerea, este necesar să introduceți un anumit cod în câmpul menționat și apoi să faceți clic pe butonul „Aplicați”. Dacă totul este introdus corect, suma reducerii este dedusă automat din suma totală a achiziției.

desktop-ro-cart-codul-reducere.png

Un lucru deosebit pe care îl veți observa la „Coșul de cumpărături” este opțiunea „Împarte coșul cu amicul tău” . Vă ajută să distribuiți lista produselor pe care le-ați adăugat în coș cu un singur clic. Doar faceți clic și trimiteți partenerului dvs. sau altor persoane interesate de achiziția dvs.

desktop-ro-cart-share.png

Dacă nu mai trebuie să schimbați nimic și doriți să continuați, faceți clic pe butonul „Finalizează cumpărăturile”. Dacă totuși trebuie să reveniți la magazinul online, faceți clic pe „Înapoi la Kondela.ro”. Aveți opțiunea de a reveni la site la fiecare pas al comenzii.

 

Pentru a finaliza achiziția, vă puteți conecta la un cont deja creat ca „Client înregistrat” sau puteți selecta opțiunea „Client nou” și apoi vă puteți înregistra sau efectua o „Cumpărare o singură dată”. Pentru o achiziție unică, nu este necesar să vă conectați la contul clientului , dar este necesar să introduceți adresa de e-mail și datele personale. Nu stocăm date pentru o achiziție unică, așa că va trebui să le completați din nou pentru următoarea achiziție. Nu este posibil să utilizați programul de loialitate pentru o achiziție unică.

desktop-ro-transport-client.png

În pasul următor, veți completa datele dvs. personale (pentru clienții înregistrați, datele vor fi completate automat în conformitate cu datele oferite la înregistrare). Dacă faceți cumpărături individual, introduceți numele, prenumele, adresa de e-mail, adresa și numărul de telefon. Dacă faceți cumpărături pentru o companie, introduceți numărul de identificare, numele companiei, numărul TVA , adresa de e- mail, adresa, numărul de telefon.

Sfaturi utile la completarea datelor cu caracter personal:

  • adresa de livrare trebuie să fie din România,
  • dacă nu completați cu toate datele cerute, nu veți putea finaliza comanda, 
  • avem nevoie de codul dvs. poștal pentru a vă procesa cu succes comanda; dacă nu îl știți, îl puteți găsi aici: Aflați codul poștal,
  • dacă adresa de livrare este diferită de adresa de facturare, introduceți-o separat,
  • „Mesaj suplimentar” – completați câmpul dacă doriți să ne transmiteți ceva.

desktop-ro-informatile-dvs.png

 

Mod de transport și plată

După completarea datelor dvs. personale, veți alege opțiunea de livrare. Informațiile de livrare sunt întotdeauna trimise la adresa de e-mail pe care ați completat-o ​​atunci când furnizați date cu caracter personal.

desktop-ro-transport.png

După selectarea transportului, vi se va oferi opțiunea de a alege o modalitate de plată. Din mai multe opțiuni de plată, o puteți alege pe cea care vi se potrivește cel mai bine. Vă rugăm să rețineți că atunci când plătiți în numerar la livrare, este necesar să aveți la dispoziție bani în numerar pentru a putea primi bunurile.

desktop-ro-cosul-tipul-plata.png

 

Momentul trimiterii comenzii

Alegeți între „Complet” (procesați doar comanda finalizată, adică așteptați bunuri care nu sunt în stoc) sau „Incomplet” (de asemenea, procesați o comandă incompletă numai cu bunuri care sunt în prezent în stoc).

Dacă aveți totul completat, puteți merge la ultimul pas din Rezumatul comenzii.

desktop-ro-finalizeaza.png

 

În acest pas, puteți verifica produsele selectate și datele introduse. Dacă totul este în regulă, acceptați termenii și condițiile generale și apoi faceți clic pe butonul „Confirmați comanda cu obligația de plată”. Puteți indica, de asemenea, consimțământul pentru trimiterea informațiilor de marketing la adresa dvs. de e-mail și consimțământul pentru includerea în programul de loialitate (la înregistrarea unui client nou).

desktop-ro-comanda-completa.png

 

Dacă știți exact ce produse doriți să cumpărați, vă recomandăm să utilizați căutarea din partea de sus a paginii, în câmpul de căutare cu o lupă. Apoi introduceți doar numele produsului și faceți clic pe lupă. Caseta de căutare va sugera automat produse care pot fi asociate textului introdus.

mobil-ro-search.png

Dacă nu ați selectat niciun produs și doriți doar să alegeți unul, selectați categoria în care se află produsul pe care îl căutați folosind meniul.

mobil-ro-menu.png

Apoi alegeți produsul care vă interesează.

 

 

Dacă ați selectat deja produsele și doriți să le cumpărați, apăsați butonul „Adăugați în coș”. Produsele sunt adăugate automat în coșul de cumpărături, al cărui conținut îl puteți vedea în partea dreaptă de sus a paginii. 

mobil-ro-add-to-cart.png

Faceți clic pe pictograma coș pentru a vizualiza conținutul lui.

mobil-ro-cosul.png

 

 

Coșul afișează în mod clar o listă de produse pe care doriți să le cumpărați. Puteți modifica cantitatea produselor în fereastră cu numărul de piese sau puteți șterge complet produsul din coș cu pictograma încrucișată.

mobil-ro-cosul-cancel.png

Sub denumirea produsului pe care ați decis să îl cumpărați, puteți vedea și disponibilitatea stocului sau data preconizată pentru ajungerea în depozitele noastre.

mobil-ro-cosul-stoc.png

Dacă îndepliniți condiția pentru transportul gratuit, această informație va fi afișată în coș. În caz contrar, plătiți pentru expediere conform listei de preț curente.

mobil-ro-transport.png

Câmpul „Spațiu cod de reducere” poate fi utilizat numai dacă aveți un cod de reducere valid. Pentru a obține reducerea, este necesar să introduceți un anumit cod în câmpul menționat și apoi să faceți clic pe butonul „Aplicați”. Dacă totul este introdus corect, suma reducerii este dedusă automat din suma totală a achiziției.

mobil-ro-cosul-codul-reducere.png

Un lucru deosebit pe care îl veți observa la „Coșul de cumpărături” este opțiunea „Împarte coșul cu amicul tău” . Vă ajută să distribuiți lista produselor pe care le-ați adăugat în coș cu un singur clic. Doar faceți clic și trimiteți partenerului dvs. sau altor persoane interesate de achiziția dvs.

mobil-ro-cosul-share.png

Dacă nu mai trebuie să schimbați nimic și doriți să continuați, faceți clic pe butonul „Finalizează cumpărăturile”. Dacă totuși trebuie să reveniți la magazinul online, faceți clic pe „Înapoi la Kondela.ro”. Aveți opțiunea de a reveni la site la fiecare pas al comenzii.

 

Pentru a finaliza achiziția, vă puteți conecta la un cont deja creat ca „Client înregistrat” sau puteți selecta opțiunea „Client nou” și apoi vă puteți înregistra sau efectua o „Cumpărare o singură dată”. Pentru o achiziție unică, nu este necesar să vă conectați la contul clientului , dar este necesar să introduceți adresa de e-mail și datele personale. Nu stocăm date pentru o achiziție unică, așa că va trebui să le completați din nou pentru următoarea achiziție. Nu este posibil să utilizați programul de loialitate pentru o achiziție unică.

mobil-ro-cosul-client.png

În pasul următor, veți completa datele dvs. personale (pentru clienții înregistrați, datele vor fi completate automat în conformitate cu datele oferite la înregistrare). Dacă faceți cumpărături individual, introduceți numele, prenumele, adresa de e-mail, adresa și numărul de telefon. Dacă faceți cumpărături pentru o companie, introduceți numărul de identificare, numele companiei, numărul TVA , adresa de e- mail, adresa, numărul de telefon.

Sfaturi utile la completarea datelor cu caracter personal:

  • adresa de livrare trebuie să fie din România,
  • dacă nu completați cu toate datele cerute, nu veți putea finaliza comanda,  
  • avem nevoie de codul dvs. poștal pentru a vă procesa cu succes comanda; dacă nu îl știți, îl puteți găsi aici: Aflați codul poștal,
  • dacă adresa de livrare este diferită de adresa de facturare, introduceți-o separat,
  • „Mesaj suplimentar” – completați câmpul dacă doriți să ne transmiteți ceva.

mobil-ro-client-information.png

 

Mod de transport și plată

După completarea datelor dvs. personale, veți alege opțiunea de livrare. Informațiile de livrare sunt întotdeauna trimise la adresa de e-mail pe care ați completat-o ​​atunci când furnizați date cu caracter personal.

mobil-ro-cosul-transport.png

După selectarea transportului, vi se va oferi opțiunea de a alege o modalitate de plată. Din mai multe opțiuni de plată, o puteți alege pe cea care vi se potrivește cel mai bine. Vă rugăm să rețineți că atunci când plătiți în numerar la livrare, este necesar să aveți la dispoziție bani în numerar pentru a putea primi bunurile.

mobil-ro-cosul-tipul-plata.png

 

Momentul trimiterii comenzii

Alegeți între „Complet” (procesați doar comanda finalizată, adică așteptați bunuri care nu sunt în stoc) sau „Incomplet” (de asemenea, procesați o comandă incompletă numai cu bunuri care sunt în prezent în stoc).

mobil-ro-cosul-momentul.png

Dacă aveți totul completat, puteți merge la ultimul pas din Rezumatul comenzii.

mobil-ro-finalizeaza.png

 

În acest pas, puteți verifica produsele selectate și datele introduse. Dacă totul este în regulă, acceptați termenii și condițiile generale și apoi faceți clic pe butonul „Confirmați comanda cu obligația de plată”. Puteți indica, de asemenea, consimțământul pentru trimiterea informațiilor de marketing la adresa dvs. de e-mail și consimțământul pentru includerea în programul de loialitate (la înregistrarea unui client nou).

mobil-ro-comanda-completa.png

 

 

 

 

 

 

Avantajele noastre

95% din produse disponibile pe stoc în depozitul central

95% din produse disponibile pe stoc în depozitul central

Aflați mai multe
Peste 700 Ron transport este gratuit

Peste 700 Ron transport este gratuit

Aflați mai multe
Condiții de returnare a mărfurilor în termen de 60 de zile

Condiții de returnare a mărfurilor în termen de 60 de zile

Aflați mai multe
Garanție de rambursare 100%

Garanție de rambursare 100%

Aflați mai multe
  • Limbă
  • Produse care vă așteaptă în comparație: Comparaţie

    Centre de preferințe pentru cookie-uri

    • Confidențialitatea dvs
    • Cookie-uri strict necesare
    • Cookie-uri de performanță
    • Cookie-uri funcționale
    • Cookie-uri de marketing